minikanne- Elifekrem25 valla ilk aylar 5-6 öğün yediğimi bilirim gece acıkmaları hepsini yapıyodum simdi sıfır:( bi kahvaltı bi aksam yemeği bu kadar hic canım istemiyo bulantım da yok ama yinede yok yani
begonvilko Benim de ilk 3 ayım çok rahat geçmişti ama yaklaşık bir haftadir her yemekten sonra midem bulanıyor. Anlamadım valla 🤷🏼♀️😂 Bir açıdan iyi oldu, ilk 3 ayda 3 kilo almıştım 🙈 şimdi biraz kilomu korurum belki.
Zub34 Elifekrem25 sabahları yumurta peynir gün içersinde meyve kuruyemiş yoğurt geceleri süt soda kefir haftada bir balık , et ve haftada bakliyat yeşillik klasik bu şekilde yanii😅
Aneebebek musayakub 15+4 ben daha hissetmedim ama eşim pıt pıt hissettiğini söyledi bağırdı falan noluyo dedim bebeği hisssettim dedi elinin altindaymis ))