Gzm23 Canım ben şu an 36dayım, bugun oldum. Normalde bu haftalarda oluyor sanırım, belki bir iki hafta önce bilemiyorum. Bebeğin normal doğuma hazır ama bakalım senin yapın buna uygun mu dedi doktorum. Vajinal muayene ediyor biraz derini muayene ediyor açıkçası. Ben de bu tarz muayenelerde çok fazla kasarım bir de üstüne çok acıyor dendiği için ekstra stres oldum. Ama bi tık sabrediyorsun ve doktor öğrenmesi gerekeni öğreniyor zaten. Bu kadarcııık :)