Bugün 40. Haftam sadece kasıklarımda baskı hissediyorum belimdede biraz ağrı doğuramıcam sanki😅 okadar yoruldum ki artık çok ağırlaştım perşembe günü 40+3 oluyorum ozamana doğum için yatış verirlermi acaba zaten en fazla 41 i bekliyorlarmis 3 günüm kalmış oluyor