Ecebyrm00 Çok az kaldı kavuşmamıza bugün kontrolüm vardi 35 haftalik hamileyim ama doktorum 1 hafta önden gidiyor dedi. Sizce erken doğar mı?
Betulbayar32_ Ecebyrm00 aynı gidiyoruz sanırım son 31 günüm var benimde sap salim elimize almayı nasip olur inşallah 😍
Masalminik Ecebyrm00 önden giden bebekler sonradan zamanını yakalıyor genelde. Bebek gelişimini tamamlasa da doktorlar genelde bekletiyorlar. Ne kadar dursa o kadar iyidir diyorlar. Sağlıkla kavuşun inşallah 🙏