ikicocukannesii Kızlar dün gece karnım felaket ağrıdı uyuyamadım 31 haftalık hamileyim hiç böyle olmazdı bu sabahta hafif ağrıyo doktora gitmeli miyim
ikicocukannesii Sancının nasıl bişey olduğunu bilmediğim için ağrı gibi geldi bana karnımın alt tarafında oldu adet olunca ağrır ya öyleydi
Kevsersepettttt ikicocukannesii o agrı 30. Haftamda oldu kasık ve karnımın altında ama çok şükür bi problem olmadığını söylediler gecti progrstan verdi ama rahmin yumuşaması için dedi progestanı kullanınca hiç agrı hissetmedim 31 .3 teyim
ikicocukannesii Benimde doktor randevuma çok var 35.haftamda çağırdı doktor aile hekimine mi gitsem onlarda hemen kan testi yapıyo o yüzden gitmek istemiyorum inşallah bişey yoktur