Sblatc Bu bebek arabasını alan var mı memnun mu acaba? Ya da daha uyguna güzel bebek Arabası öneriniz varsa alabilirim
987123 Ben aldım bi oğlum 1 buçuk yaşında su an ona kullanıyorum, ağır olması dışında çok güzel cocuk çok rahat ediyor ötekine de kullanmayı düşünüyorum