Aminella evet canım iki ay denedim femarayla ovitrele. ilaçsız da bi
kez tek ovitrel denedim olmadı. kendi doktorum aşılama yapmıyor direk tüp bebek. barıs bey sanırım perinatologtu öyle hatırlıyorum. serife hanım yapıyor mu asılama sanmıyorum o da direk tüp bebekci sanırım.