Evlibayannnnn Nasıl hissettiniz neden baskı oluyo acıyormu bide ameliyata saç örgülü toplama fln girmek serbestmi
Merveee34 Evlibayannnnn baskı derken bastırmadan mı bahsediyprsun ? Ameliyat esnasında bebeğin çıkması için bastırıyorlar fazla bir his hissetmiyorsun . Benim bu doğumdan sonra saat bası 6-7 kere karnıma bastırdı hemşireler . En çok korktuğum işlemdi . Biraz zorluyor evet ama gerçekten rahatlatıyor
alcang Evlibayannnnn ameliyathanede ki bastırmadan bahsediyosanız onu zaten hissetmiyorsunuz uyuşuk olduğunuz için. Sonraki bastırmayı diyosanız ben iki tane sezaryen yaptım ikisinde de bastırmadılar ama bastıran duydum
pitircikannesii Evlibayannnnn Bende 20 gün önce sezeryan oldum baskı falan hissetmedim genel anestezi oldum bi süre acıyor evet ama ağrı kesiciyle geçiyor korkma
Kksll Evlibayannnnn Doktormu dedi onu bastircam diye bende sezaryen oldum da öyle baskı filan olmadı yani ben hissetmedim öyle bişey
Evlibayannnnn Merveee34 evet bastırcakmış bida bastırcaklar mı bilmiyorum kimisi dio göbek şiş kalmasın diye fln anlamadım çok korkuyorum
Merveee34 Evlibayannnnn kanaman aktifleşsin diye yapılıyor canım . Korkulacak kadar değil korkma anlık acı sadece
Kksll Evlibayannnnn doğum anında yapiyolarsa bilmiyorum hissetmedim ben sonrasında da bana bastırmadilar hiç
Evlibayannnnn alcang ameliyat sonrası demedi ama bilmiyorum anlamadım çıkması için dediğine göre ameliyat esnasından bahsediyo sanrım 🤔
Htcdre Ameliyattan çıktıktan sonra oda da 2-3 saat sonrasın da doktor geliyor dikiş yerine bastırıyor benim de 1 kez yapıldı biraz acılı oluyor ama anlık bişey uzun sürmüyor