Arkadaşlar ilk gebeligi öğrendiğimde hcg değerim 47,2 ydi. Hemen ertesi gun doktora gittm 1 gündeki sonuc 72,5 di doktor guzel yukselmis 1 gunde dedi. Ama kac haftalik soylemedi cok yeni dedi zaten ultrasina bile almamıştı gorunmez dye. 2 hafta sonra çağırdı gittm busefer rahimden ultrasonla keseyi gördü hala haftasi belli deglmi dedm onu ilerleyen zamanlarda biliriz suan 4 bucuk haftalik falan dedi. Bende doktorun dediğine gire hesapladgmda bebeğim 6+4 haftalık bugün. Dun endokrine doktora gittm herseye kapsamli baksin diye hcg de istemis bana 2900lerde falan dedi sizce haftasina gore bu hcg degeri normalmi tamda degeri soylemedi e nabız denen illetde acmiyor sonucumu net goreym kafayi yycem 😭 basina boyle birsey gelen varmi ne yapablrm? Doktora daha haftaya gidicektm cok kafaya taktm