Jdjdjdjk İlk kızımda sleepy kullandim içeriği temiz memnun kaldık 5 ay önce bıraktık bezi 😊 1 ay sonra ikinci prensesim geliyor ona da 80li 1 numara aldım herhangi bir tahriş yapmazsa yine sleepy e devam edeceğiz. Prima cok öneriliyor sızdırmadıgı için fakat bir bezin 7 8 saat sızdırmaması için icine kimyasal bir şeyler konulmuş olması lazm ki o kadar süre sizdirmasin hiçbir zaman içime sindiremedim bu markayı. İçeriği en temiz olanı alın bir bebek uzun süre aynı çişli bezle durmamali zaten