Merhabalar Arkadaşlar;
Dr bugün rahmimin ters olması ve duruşundan dolayı bebek tedavisi için hsg çekilmemi istedi.
“Rahim duruşundan tüplerin açık mı, yapışık mı bi görelim” dedi.
Benzer tecrübesi olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
Ecomara yönlendirdi “anesteziye gerek yok” dedi, ama korkuyorum, acılı mı?
Alttan ultrasonda bile acılı oluyor benim yine rahmin duruşundan, yumurtalıkları görmek için bile bayağı canım yanıyor, ondan bu kaygılarım.