Okayy 20 haftalıkken suyumun az olduğu detaylı ultrason da anlaşıldı hep sınırdaydı havuç suyu içtim deveci armudu yedim ne arttı ne azaldı sınırda kaldı sonra 29 da sancım çıkmaya başladı nst de ondan sonra gittiğim her nst de sancı çıktı ki sık gidiyordum su azlığından kaynaklı 33 ye açıklık kontrolü yaptılar açılma yoktu ama 35 te sancım 80 çıkınca açıklık tekrar bakıldı ve 1 cm açıklık başlamıştı doktor sezeryan olup olmadığımı sordu olmuş olsaydım doğuma alacaklardı istersen yatış yapalım dediler eve gitmek istedim ardına 1 hafta boyunca parça parça nişanım geldi ve 37 de memlekete gitmeden önce bir acile gittim nst ve açıklık baktılar aynı şekilde 1 cm devam ediyordu o hafta hem KPSS ye girdim hemde kalktım 12 saat memlekete gittim ardına iki farklı doktor ( biri devlet biri özel ) suyumun biraz daha azaldığını söyledi bu arada nst de sancım 123 çıkıyor ama bende ne agrı ne birşey var en son 38+3 te sezeryane alındım çok şükür suan 14 aylık oldu , ve doktoruma sordum memlekete gitsem diye 37 ti görecek misin ki sen yolda doğurursun demişti ama o sancılara ve su azlığına rağmen kendisi gelmedi