Melistosum Ben de 2 ay fitil halinde kullandım sabah akşam. Günlük ped kullanıyordum. İlacın fazlasını vücut atıyor, onun kalıntısıdır. Fazlaca sıvı geldiğini düşünüyorsanız doktorunuza danışın, ihmal etmeyin. İdrarınızı yaparken yanma oluyor mu? Çok sık idrara çıkıp az az mı yapıyorsunuz? Enfeksiyon olma ihtimaline karşı dikkatli olun. Geçmiş olsun