Eakoluk 2.5 yaşında oğlum var atopik dermatitli bi çocuktu ilk doğduğundan beri mustela kullanıyordum çokta memnundum içerik temiz,şimdi hamileyim tekrar ve açıkçası bütçe zorlamaya başladı şimdi sebamede geçtim bundan da memnun kaldım yenidoğana direk bunu kullanmayı düşünüyorum. Dalin uni baby kesinlikle kullanmadım bütçen orta ve üstüyse sende kesinlikle temiz içerikli olanları tercih et 🥰