bebeklibirisi ben yapmadım cinsiyet partisi, aslında yapmak istiyordum ama bu forumda sürekli önce kız dendi 20. Haftada erkek çıktı falan yorumları okudum, sonradan değişir diye korktum. E ayrıntılı ultrasona kadar da sabredemedim cinsiyeti söylemeyin diyemedim doktoruma, kendisi 12. Haftada söyledi çünkü. Öyle olunca yapamadım ama bence içinden geliyorsa yap gitsin kim ne der diye düşünme, herkes konuşuyor zaten iyi bir şey olsa da kötü bir şey olsa da bol bol arkamızdan konusuyorlar 😂