Gulfem48 benim nişanim geldi ilk gece yarısı bir buçuk gün boyunca düzensiz sancı çektim hastaneye yatisim yapıldı suni sancı verdiler öğlene kadar fakat nst de bebeğimin kalp atışı zayıftı direk sezeryana aldilar açılma olup olmadığını hatırlamıyorum ama suyumudapatlatmislardi 39+5 de doğum yaptım şuan bebişim 6 aylık