Ada_kacira Minaaaammm ilk gebeliğimde genel almıştım canm ikinciye 21 haftalık gebeyim spinal olmayı düşünüyorum ben
Evlibayannnnn Bende perşembe olcam spinal nasıl bişey bilemiyorum ilk bebeğim bide karına baskı yapcam 5 10 saniye biraz acıcak dedi dr dayanamıcak kadar değil dio nasıl bişey bu ya bebeği çıkarmak içinmiş zaten kanalda aşağıda göbeğim 🥺
Melis77 Minaaaammm spinal düşünüyorum bebeğimin o ilk ağlamasını falan duyup koklamak istiyorum bence daha sağlıklı çünkü genel daha zor oluyo diyolar kendine gelmen falan
Poyrazin_annesi İlk hamilelıgım sezaryan olcam aslında spinal istyrm ama ekstra para ısterlerse olmam genel olurm
Busraderecam Minaaaammm spinal oldum olmaz olaydım canını seven yapmaz ama herkesde aynı olucak diye bişey yok bida dogursam genel alırım
Zeytin20 Minaaaammm spinal oldum. 34 aylık oğlum var. Yine aynı olacağım. Zorunlu sezaryen oldum çokta memnun kaldım. Kan göremem bayılırım falan ama 1 damla kan görmedim. Zaten önümüzde perde oluyor. Bebek çıkınca sarsıntıdan dolayı mide bulantısı oldu doktor anlayıp hemen bi iğne yaptırıyor anında geçiyor. 🤗