Hazalll8 Son bir aydıe heryerde görüyorum karbonatla cinsiyet öğrenip dopru cıkan anneler var yapan varmı acaba aranızda🙂🙂
MihrimahVeAnnesi Hazalll8 Bende tuttu diyenler tamamen tesadüf bence doktorun bilmediğini sidik mi bilecek daha saçma birşey duymadım yani 😂😂
Hazalll8 Aysehsdmr sabah ilk idrarını aç karına bir karton bardak vs koy üzerine 1 tatlı kasıgı kadar kabonat ekşe köpürürse erkek köpürmez kızmış canım ne kadar doğru bilemem ama her anne ümitle bekliyor işte 🙂😅
Hazalll8 Yesimmm12 sabah aç karnına idrarımızk karton bardak giib bişrye alıyoruz üzerine karbonat atıyor 1 tatlı kasıgı kadar eğer köpürürse erkek köpürmezse kızmıs cok saçam gelmişti ama cevremde yapan ve doğru cıkan cok var
Hazalll8 Mrvsmt2502 canım sabah aç karına idrarını bir karton bardak vs bosalt üzerine 1 tatlı kasıgı kadar krbonat at köpürürse erkek köpürmezse kız imiş ne kadar doğru bilmiypeum ama çevremde 3 kişinin de dopru cıktı
Hazalll8 Mrvsmt2502 evet somucta karbonat suda bile köpürüyor diye düşündüm ben ama yorumlarda köpürmedi doğru falan gibi yorumlar gördüm bende deneyecem yarın sabah uyanır uyanamz yaptıpın idrar olmalıymış😀😀
Elo89 Hazalll8 benim tuz serpme bıçağa oturma yüzük testi hepsi erkek çıktı millete kız diyince saçmalama cevabı aldım bildiğin 😂 o yüzden deneyin siz yine de belki tutar 😀
annebali12 Denemek isteyen denesin ama inanmasın hanımlar 😀 Ben yaptım foş foş köpürmüştü ama nur topu gibi kızçem kucağımda 5 aylık uyuyor 🥰💖💖
Cimen1409 35 haftalık olduk dur yarın deniyeyim 😂😂kız olduğu kesin tabi sadece bakalım var mı doğruluk payı