YeniAnne000 Papatyam__ Ben ikili taramada öğrenmiştim 15. Haftamdayım bugun gittim doğru çıktı hala aynı erkek 😄
Sibel_l3 Papatyam__ ben öğrenemedim henüz erken dedi 1 ay sonra gideceğim tekrar 17. Haftamda yani o zaman da kesinleşir heralde 😂😂
pusatmom35 Papatyam__ 12 de erkek dedi 14 de 15 e girmeye 2 gun kala erkek degismez bu saatten sonra dedi
Sedarda Cicilibicilii1 12+6 da gittim ultrasonda 13+6 çıktı %90 kız dedi ama bi sonraki kontrolde kesinlesecek artık nasipse
Gzm23 Cicilibicilii1 bana da erkeğe benziyor dedi o haftalarda 18 haftalık olunca yani haftaya perşembe gideceğim o zaman net öğrenirim inşallah
Glsmakrrr 12+4 haffalığım doktorum biliyor ama 100%100 emin olmadan söylemem dedi 😅 https://imgyukle.com/i/kgBctQ sizce ne🙈
Merveikratanem Papatyam__ 🤣🤣 özele bir şey demem ama devlette azarlanirsin birde iyi bir doktor olmazsa oda göremez
Cicilibicilii1 Papatyam__ çok kıpır kıpırdı alışveriş yapma dedi bence tahminde bulundu gibi geldi net konuşmadı
Asyabusra Papatyam__ özelde ertesi gün çıkıyormuş canım bekliyorum bende sonucumu dün yaptırdım bugun çıkar devlette 1 hafta sürüyormuş sanırım 😇
Papatyam__ Merveikratanem ahahahaha devlete sormam kız zaten sıkayetın yoksa ne gelıyon derler mazallah😂😂 bi gideyim bakalım sansımızı deneyelım😂
Papatyam__ Cicilibicilii1 o zaman ihtımal dahılınde bi kaç hafta sonra netlesır allahın ıznıyle rabbım gonlunuze gore versınn