SayeMom Sevgiliiiii idrar torbamıza bebişimiz baskı yapıyor son haftalarımızda bu şikayetler daha çok olacak, hatta altımıza yapcak gibi olup wc gittiğimizde 1 damla çiş gelecek😂😂
Cigalde Bende 24+3deyim ayaktayken hapşırırsam azcık kaçıyo su çok içtiğim için 5dk bir lavabodayım 😀o yüzden çarşıya falan çıkamıyorum
Piraye2021 Sevgiliiiii 26+2 aynen öyleyim sağ böbrek ve karnın sağ tarafında ağrı da oluyor hemen boşaltmassam hele uykudan sonra falan daha baskın ağrı oluyor
Piraye2021 Sevgiliiiii yok şimdilik gelişine yaşıyoruz bakalım zaman ne gösterecek, bulunduğumuz ilde özel hastane yok malesef devlete gidip geliyoruz, sezeryana doğru giderse başka ile gidicem
Seyma-0326 35 + 2 deyim gece en az 5 kere tuvalete kalkıyorum ilerleyen haftalar daha fazla oluyor ilk haftalarimi özledim