Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
İdrar yaparken sancı
SedaAta
13 haftalık hamileyim İdrar yaparken sancım oluyor normal mi sizce 🙄
Asminalp
SedaAta
sancı derken ne tarafında
Elfdrnncm
SedaAta
enfeksiyon olabilir. Idrar tahlili yaptirirsan anlasilir sancinin neden oldugu
Mineszn
SedaAta
enfeksiyon olabilir idrar testi yaptırabilirsin
SedaAta
Asminalp
sag kasıkda genelde
deletedmom6295
enfeksiyon olabilir tahlil yaptırmakta fayda var
SedaAta
Elfdrnncm
teşekkür ederim 🙏🏻