mhtpmhtp ben Ocak sonu Şubat’ın başı gibi dogucak inşallah 🤲 şimdilik battaniye filan aldım diğer eksiklerini tamamlamak istiyorum kıyafetler çabuk küçülüyor zaten bide ilk doğduğunda dışarı çıkartan olmaz zaten hastane falan gidersek battaniyesi var bide arabayla gidiyoruz zaten bı sorun olmaz yani 🤗 3ayda filan çıkarırsanız da o zmn kadar küçük gelir bide havalar ısınır bence 🤔🤭tabi sizin kararınız alirsanizda 1ceya 2tane alın bence 🤗