İlk hamileliğimde hiç böyle bişey yaşamamıştım oda kozdı şimdi 21+3 haftalık hamileyim yine kız ama bunda vajinada batma yaşıyorum sanki oraya vuruyor çıkacakmış gibi dün kontrolüm vardı doktor normal dedi bebeğin baçakları aşağıda orda hareket ediyor dedi nebilim ilk kızımda hep tersti ama hiç altta hissetmedim bunun hareketlerini hep altta hissediyorum 🙈