Burcusahinnn Bende 25+5 haftaligim esimin ailesiyle yasiyorum hamile kaldigim gunden beri dusuk riskim ve daha once bir dusugum olmasina ragmen her isi yapiyorum yemek bulasik camasir temizlik yedi kisi yasiyoruz evde her isimi yapiyorum ben bir sorun olucagini sanmiyorum suan bel agrim var oyuzden arada sirada kaynanam yardim eder okadar gun icinde cok hareketliyim ve bunun bana faydasi var hic ödemim şişliğim falan yok kilomda cok iyi bebegimde her kontrolde soruyorum şükür hicbir sorunu yok bence surekli oturup yatmak yerine her isinizi yapin hateket edinki dogumunuzda kolay olsun hamileliginizde guzel gecsin