gldndal Herkese selamlar Zona olmusum bugün dermataloga gittim Zostex diye bir ilaç verdi. Kendi kadın doğum uzmanım da içebilirsiniz dedi. Fakat prospektusde gebelikte kesinlikle önerilmez falan yazıyor. Başına gelipte bu ilacı kullanan oldu mu hiç?
Mrv1007 gldndal çok geçmiş olsun, başıma gelmedi ama üste çıksın diye yazıyorum. Bence doktorunuz önerdiyse kullanın ilacı
Azra46 gldndal yakın zamanda 32. Haftamda sona atlatmış biri olarak söylüyorum sana kadın doğumcum kesınlıkle zona ilacı kullanma dedı orayı nemli tut dedı. Bır krem ismi verdi ama su an yanımda degıl reçetesi. İçin rahat olsun o kadar çabuk gectı ki iz falan kalmadı bebıs de su an 35 haftalık
gldndal Benimde ilk kez başıma geliyor. Çok tereddutte kaldım doktorumda sakıncası olan biseyi iç demezdi herhalde diye düşünüyorum bir yandanda içim rahat etmedi. 5. Ayında icersindeyim çok şükür sorunsuz gidiyorduk ama birden böyle bişi çıktı
Kubraa5353 Benim de zona gibi yaralar var vücudumda. Aile hekimim zona dedi. Cildiyeye Yönlendirdi. Bugün cildiyeye gideceğim. İnternetten araştırdım çok korkutucu şeyler yazıyordu özellikle 20. Hafta öncesi için. Ben 12. Haftamın içindeyim. Çok korkuyorum.
Dobby Ben de zona olmuştum. Hamilelikten önce. Doktorum tentürdiyotla yara bölgesini temizlememi söylemişti başka bir ilaç kullanmamıştım. Günde 3 kere yara yerimi temizliyordum.
gldndal Benim zonam çok kısa süre içinde geçti kızlar. İlaç kesinlikle kullanmadım. İki saatte bir kaşıntı ve dokuntulerin üzerine aklovir.krem sürdüm ve böylece geçti. İzde kalmadı.