Arkadaşlar alt ve ast değerlerinde yükseliş olan ve gastroenteroloji bölümüne giden oldu mu? Ben 35+3teyim ve geçen haftadan itibaren farkettiğim avuç içi başta olmak üzere vücudumda kaşıntılar oluştu endişelenip tahlil verdim alt ve ast yükselmiş.. Şimdi kadın doğum doktorumla paylaştım bu bölüme gitmem gerektiğini söyledi yarın gideceğim aynı durumda olan var mı? Ne gibi bi tedavi görüyorlar?