Kızlar sizce ana kucağı mı almalıyım, yoksa reflü yatağı gibi bir şey mi yoksa otomatik ana kucağı mı kafam çok karıştı. Sizce en kullanışlısı hangisi? Her birine ayrı avantaj ve dezavantaj buluyorum. İlk bebeğim olacağı icin de tecrübem yok. En iyisi size sormak diye düşündüm.