Kızlar bebeğin kilosu az dediler bugün dogumhanede tekrr kontrol edildim normal dediler cuma günü nts ile yine kontrol ve pazartesi sabah yatış verip doğum planladılar ama ben 37 haftamdayım doktor net birşey söylemedi 37 haftasnda suni sancı ile doğum yapan varmı