PoyrazzBey Kızlar 34. Haftaya girmek üzereyiz bende isimli hastane tulumlarından yaptırmak istiyorum ama hâlâ güvenilir bir sayfa bulamadım. Burda yaptıranlar memnun kalanlar varsa bizlerle de paylaşabilir mi fikir olur
Kbrakrc PoyrazzBey arkadaşım Instagram da efulannebebektasarim adlı bi sayfada yaptırmıştı çok güzeldi ama fiyat olarak bilmiyorum 😇
Nihal-7 PoyrazzBey ben yeğenime yaptırmıştım yengemler birkaç tanıdığına yaptırdı şuan kızım için de yaptircaklar tek tercihimiz zeynocanakis gerçekten çok kaliteli ve güvenilir bir hanımefendi fiyat olarak belki bazı sayfalardan bir tık yüksek olabilir ama işleme nakış kalite herşeyiyle zten daha uygun olanlardan farkını ortaya koyuyor ☺️👌🏻
-Ozge- PoyrazzBey https://imgyukle.com/i/kgiYnH https://imgyukle.com/i/kgiNPI https://imgyukle.com/i/kgijzG Instagram madre bebek sayfasına yaptırdım 270tl
Hafizenurcskn Kendimiz bu işi yapiyoruz isterseniz yardımcı olabilirim kendi cocuguma da yaptım hatta 32 deyim bende 😌 @zikzakignee Instagram ismimiz
PoyrazzBey Hafizenurcskn sayfanıza baktım gerçekten çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık 😊 ama ben tavşanlı konsept düşünüyorum
Duygudenenkisi PoyrazzBey İnstagram da bebeqon sayfasına yaptırdım çok hızlı yaptilar ve kumasi çok yumuşak. Tavsiye ederim.
elanurrerarslann-44 Bebeqon instagrama gir suan cok uygun indirime de girmis ben 180 e almistim 11li suan 172 gecen hafta 200 du cunku bence kacirma kalitesi gerçekten guzel yıkadım utuledim mis gibi hala