deletedmom27371 aysnrsvs yaa öyle mi gerçekten çok güzel bir isim bana hep çok narin ve masum gelir Asya ismi 😍 rabbim sağ salim sağlıcakla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Yeniannee25 Bende Almila düşünüyorum 🤗 Ama Ebrar , Minel Hafsa , Eylül , Erva , Tomris isimlerini de çok beğeniyorum
Oguzmine Sare,doğa,ilay,cemre, ben bunları beğeniyorum ama en çokta sareyi eşimle ortak karar vericez 😍