Merve_0109 36 haftalık olduk kızımla ama şimdik doğurasım var of inşallah 40 haftalara kadar çıkmayız biran önce kavuşmak istiyorum minik kelebeğime 🤭❤️🤲🤷
Sevinc-Berke Merve_0109 38 haftaya kadar normal gelmemesi biraz daha bekle canım vaktinde doğsun anne karnında durmasi 1 gün bile önemli 🥰 Gerisi Allah kerim hayırlısıyla gelsinler insAllah minnoslar 👣🤗
Nebyaa Merve_0109 ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi diyorlar 36 hafta dahayandin 4 hafta da sık dişini 😘
Merve_0109 Sevinc-Berke amin inşallah ya ilk çocuk olunca insan ister istemez süreci hızlandırmak istiyor 🤭😅😅
Sevinc-Berke Merve_0109 Anlıyorum canım bende öyleydim bekliyordum zaman geçmiyordu sanki ilk oğlumda ne zaman gelecek kucağıma alacam diye heyecana kapılıyorum şimdi doğduda 4 yaşında oldu kardeşini bekliyoruz çok şükür Allah’ıma 🥲🎀😍
Nebyaa Merve_0109 ben 12 haftalık hamileyim ben bile hemen olsun diyorum ama tabi zamanını beklesin yine de sağlıklı olsun biz bekleriz ya anayız biz ana 😅
Nurcanatila6 nevarneyokk 38+2 yim muayeneden geldim doktorum bile nurcaaaan daha ne zaman dogurcan dedi banaaa gelmiyor 🤷
Hilal-95 nevarneyokk benmde totemımdi pırtlatmak 37 🤣 ama 38 olduum sancılar hala yeterli değil açılmada değil bebek gelişimi iyi gidiyor 1 gün 1 gündür diye bekletiyor doktor🤰🏻🤦🏻♀️🤣
Merve_0109 Kaderx ay az kalmış gelir bir haftaya kadar inşallah ya biz ne yapalım daha 30 küsur gün var 😟🤷
Merve_0109 Sevinc-Berke ya bende hayal ediyorum bazen 3 4 yaşında peşimde dolaşan bir cadı 😅 rabbim soze bağışlasın isnllah ❤️❤️❤️❤️
[silindi] Bende çok sıkıldım biran önce bitsin bu süreç istiyorum kendi bedenimi özledim resmen bu benim olamayacak kadar iri ve şişmannnnn
Merve_0109 [silindi] Benim hiç bir yerim çıkmadı ama göbek önde gidiyor 🤦🤦🤦 hamilelikten bende çok sıkıldım artık yamacımda olmasını istiyorum 😅😅😅
Merve_0109 Nebyaa evet anayız biz ama analığı karnımın içinde değil dışında yapmak istiyorum 🤣 rabbim hepimizi yavrumuza sağlıklı bir şekilde kavuştursun ❤️
Gulfem48 Merve_0109 bekleson yerınde ben napayım 39+6 yız tık yok yarın kontrol var tam 40 olcam bakalım ne dicek doktor🤷
Nurcanatila6 Gulfem48 12 günüm kaldı geldi geldi gelmedi sabah 8 buçukta yatisi yapıp suniyle başlıyoruz dedi 😬😁
Merve_0109 Gulfem48 Off ya oda çok sıkıcı ve stresli oluyor ikna et sende gelsin çabuk yeter içerde durduğu rabbim kolay doğum nasip etsin hepimize ❤️
gokturkefe Merve_0109 bende 37 oldum bugün iyice heyecan basmaya başladı bile biran önce doğurmak istiyorum hele ayaklarıyla filan ittirince bi kanım kaynıyor bebişime 😂😂
nevarneyokk Nurcanatila6 😂 Doğuramayanlar klubü var forumda 40 ı görüyorlar senide oraya uğurlarız 😂 Şaka bi yana en hayırlı vakit ne zamansa o zaman gelsin 🤲🏻🤲🏻
Merve_0109 Nurcanatila6 Bebişin keyfine kalmış herhalde içeriyi çok rahat buldu çıkmak istemiyor seninki 😅