Busra2013 çok şükür hareketler çok güzel bazen sanki karnımdan dışarı çıkacak gibi hissediyorum o kadar yoğun oluyor hareketleri . İlk gebeliğim 23+5 haftalığız.kızım olacak .pazartesi doktor kontrolünde bebeğim 586 gr dı .ağrım yok ama bebeğimin suyu sınırdaymış çok korkuyorum erken doğum olur diye. Doktora göre 5-6 mart doğum zamanı . İnşallah o zamana kadar dayanır 🤲🏻
Siz nasılsınız bebeğiniz nasıl 🥰