Kucukmucize Bugün aşı oldum sabah unuttum banyo ettim.Hemşrede demişti banyo vs etme diye.Nedeni bilen var mı.Birşey olur mu
minikanne- ben de duş aldım hiç bişey olmadı, sadece aşı yeri hava alır alerjik durum gösterebilir sisebilir vs o yüzden diyolar
Fasulyem2 Aselinkooo banyo yapmada bir sıkıntı olmuyo yapabilirsin dedi doktor bana sadece çok sıcak olmaması iyi suyun :)