Yediğim birşey dokundu muhtemelen ama çok kötü hissediyorum kendimi. Biraz Ağır geçiyor gibi. Bir kez daha hastaneye gitmiştim ishal için birşey yapmamışlardı hamileyim diye. Sizin başınıza geldi mi? Doktorunuz ya da acil doktoru nasıl bi tedavi uyguladı size