Kızlar 37 haftalık hamileyim bu hafta da bebeğim dönmezse önümüzdeki hafta sezaryen olcak diyor doktorum ama ben 1 haftadır falan gribim baya öksürüğüm var. Bu durumda anestezi olarak hangisi olduğu fark eder mi yada grip bi engel teşkil eder mi ameliyat için. Yaşayan yada bilgisi olan var mı bu konuda