Gzm23 Kızlar 16 +1haftalık hamileyim 5. Ve 10.ay arası bulantı kusma ile geçti şimdi de bulantı kusma yok ama yemeklerden soğudum en sevdiğim şey pizza ama onu bile istemiyorum kahvaltılık ile idare ediyorum bu yeterli mi sizce?
Hayallerim95 Gzm23 hani diyorlar ya anne bişey yemeğince bebek kilo almaz falan bence öyle bişey yok beni. Ablam son ayına kadar hep kustu hiç bişey yiyemiyordu ama maşallah 3 buçuk kilo doğdu yeğenim kahvaltılıkta olur bende genelde ondan yiyirpym balık falanda yiyemiyorum hapımıda içemiyorum midem bulamıyor
Kelebekm Gzm23 sen içini ferah tut.Bebek senin depolarından besleniyor.Ben de ilk 3 ay hep kustum.Yemedim kustum,yedim kustum.50 kilodan 46lara düştüm.Bebek bir şekilde kendi besinini buluyor.Srn stres yapıp kaygılanma o çocuğa daha çok zarar veriyor.
alcang Gzm23 bebekler son haftalara doğru annenin yediklerinden besleniyor ağırlıklı olarak. Şuan bebeğinizi çok etkilemiyor sizin yeme durumunuz. Ama tabi ki vitaminli şeyler yemeniz bebeğinizin sağlığı bağışıklığı açısından iyi. İlk gebeliğim de bende başlarda çok kötü olduğum için yiyemiyordum ama sonradan düzeliyor
Gzm23 Hayallerim95 brnce de öyle canım mesela açlık çeken bir yerde doğan bebek kilosu yerinde oluyor sadece doğduktan sonra zayıflıyor allh onlarda yardım etsin yaa elimden gelse bende çok isterdim yardım etmek 😔🙏🙏🙏
Gzm23 Kelebekm teşekkür ederim canım benim içim rahatladı peki iştahım ne zaman açılır bazı hamilelrr görüyorum habire yiyor maşallah
Gzm23 alcang canm günlük bir avuç ceviz yiyorum meyve tüketiyorum bol bol onun dışında kahvaltılık tarzı besleniyorum mesela artık bayıla bayıla yediğim şeyler beni cezbetmiyor sadece cipsi hala çok seviyorum
Gzm23 Aycaaa571 bende öyleydim sadece bir salatalık yerdim birde salatalık turşusu çünkü sürekli çıkarıyordum
Edaliko Gzm23 canim bende ayniydim sirf yemek için yedim bir süre hatta her kontrolde doktor bundan dolayı bir terslik var der korkusu ile gidiyordum ama doktor çok güzel beslenmiş bebek diyordu . Bir süre sonra tiksinme geçiyor sonra kalkıp şunu hazirlayim yiyeyim oluyor 😇😃 ben anlatıldığı kadar yemiyorum hala ama o günlere göre daha iyiyim. İçimizdeki bir eziklik kırgınlık hissi var ondn hepsi bir süre sonra daha dinç hissedeceksin
Edaliko Edaliko ama sevmesende zorlada olsa günde bir muz bir ceviz ye mutlaka .birde geçen gördüm kaju da bebeğe güzel kilo yapıyormuş ben hergun bir avuç yiyorum az ye ama bu tarz şeylerle destekle
Gzm23 Edaliko canım bende herhalde öyle olurum zamanla yerim inşallah ayırca kusma ve bulantı psikolojimi etkiledi ondan soğudum herhalde bende
Gzm23 Edaliko ceviz her gün bir avuç yiyorum ilk 9 hafta da sürekli muz yerdim meyveyi çok tüketiyorum onlar kilo aldırıyor herhalde kajuyu denerim
alcang Gzm23 ceviz zaten bebek için baya besleyici. Meyve de aynı şekilde. İleriye doğru iştahınız artar mutlaka
Gzm23 alcang evet besleyici diye yiyorum en azından onlardan gıda alayım diye inşallah iştahım da artar canım 🙏😇