Busraeroglu Kızlar merhaba, folik asit kullanıyordum ilacım bitti. Doktorum şimdi bu ilaca baslamami istedi, sizlerden kullanan doktoru öneren vs var mı acaba
Aag06 Busraeroglu cok guzel ilac icinde folikasitte bulunuyor baya dolu dolu viramini olan bir ilac ben dogurdum simdide kullaniyorum
Hayallerim95 Busraeroglu banada tüp bebek doktorum vermişti yutamıyordum şimdi ki doktoruma söyledim kullanmasanda olur dedi kullanmıyorum
Busraeroglu gamzosgamzos çok teşekkür ederim :) birde ben doktoruma sormayı unuttum bende aşırı derecede halsizlik vs var acaba onun içinde iyi gelir mi
Busraeroglu nevarneyokk halsizlik vs için iyi geldi mi peki size dinç tutuyor mu, doktoruma sormayı unuttum da ben
Asyaveannesi36 Busraeroglu ben 3 aydan sonra regenesis kullanmaya başladım doktorum doğumdan bir süre sonra da kullanacağız dedi devlet karşılamayor ama harika bir ilaç hiç bulantı felan yapmadı
Busraeroglu Asyaveannesi36 teşekkür ederim :) doktoruma sormayı unuttum bende aşırı derecede halsizlik vs oluyor onada iyi gelir mi dinç tutar mı acaba
Busraeroglu deletedmom27371 Teşekkür ederim 😊 halsizlik vs icinde iyi gelir mi acaba dinç tutuyor mu sizi
deletedmom27371 Busraeroglu halsizliğe iyi geldiğini düşünmüyorum ilk zamanlar aşırı halsiz kalıyordum ve sürekli uyumak istiyordum
Busraeroglu slnacar teşekkür ederim 😊 ben çok halsizim doktoruma sorucaktım unuttum, dinç tutar mı acaba beni
Melis77 Busraeroglu 3. Kutuyu aldım çok uzun zamandır kullanıyorum multivitamin zaten bi zararı yok öneririm
Busraeroglu Melis77 çok teşekkür ederim 😊 ben doktoruma sormayı unuttum aşırı derecede halsizim dinç tutar mı acaba beni
slnacar Busraeroglu kaç haftalıksınız ? Değerlerinize bi baktırın kansızlık b12 d3 çünkü bunları hep bana destekledi gerçi benim ikiz ama yine de değerlerinize baktırın mutlaka , hormonlar vs derken ne içersen iç bazen olmuyor ben daha yeni yeni iyi hissediyorum oda bazen yine de uyukluyorum baZen iyiyim baZen değilim 🙃
Tazebirannee Busraeroglu bende folik asitim bittiğinden beri kullanıyorum şuan 22.haftamdayım doğuma kadar kullanıcam inşallah 😌