30+5 haftalık hamileyim geçen hafta kontrole gittiğimizde doktorum bebeğin ters durduğunu söyledi. Düzelmezse sezeryan olursun dedi. Ben normal doğum istiyorum açıkcası korktum biraz. Düzelmesi için herhangi bir öneriniz var mı ? Benim gibi olan var mı acaba