Tecrübeli anneler yorum yapabilir mi 6 gün doğumuma kaldı ilk gebeliğim normal doğum istiyorum eğer olursa ama dünden beri vücudumun heryeri ağrıyor hem sancım var hem üşüdüğüm halde aşırı terliyorum hem mide bulantım var bademciğim de iltihaplanmış ilk kez bu kadar kötü oldum sizce doğum başlangıcımı yoksa üşüttüm diye mi