MevaBera Ben 3 ay jel 16 tane de igne olarak kullandim tup bebekten dolayi ve bnmde gaz ve kabizligim oldu. Doktorum cok normal progesteron bagirsaklarda genisleme yaptigi icin kabizlik olur dedi. Kullanmayi birakinca geçti. cok da zorlama kendini hemoroid olur. Duphalac diye bir surup var doktoruna danış belki kullan der.