Merhaba anneler bebeğim iki gün sonra 3 aylık olacak bebeğim doğduktan iki gün sonra küveze girmişti birkaç gün anne sütü verdirmediler 6 günlükken anne sütü vermeye gttigimde bebeğimin bir dişi vardı 29 günlükken sallandıgı ve yutma ihtimali olduğu için çekilmişti bir haftadır elini çok emiyordu üç gündür de salya artışı vardı bugün farkettim ki dişi çıkmış çok mu erken acaba çevrenizde 3 aylıkken diş çıkaran var mı?Doktora götürmeme gerek var mı? Yardımcı olur musunuz tedirgin oldum