Mehtaperii Öncelikle içinizi ferah tutun ilaçla düşüyor değer Tek yapmanız gereken üzerinde durup kontrolü aksatmamanız . Benim değerlerim sürekli çok yüksek çıkıyor hiç olmayacak değere 19 a çıktı normalde 3 civarında olması gerekiyor ben 2 haftada bir kan verip sağlık ocağına kontrolde tutuyorum ilaç kullanıyorum çünkü düşmezse bebeğin gelişiminde sıkıntı olucağını söyledi doktorum değerim çok yüksek olduğu için çok şükür şimdi 4 .49 ama düşmesi lazım biraz daha düşüyor . Stres çok önemli stres yapmayın kontrolde tutun hiç sıkıntı yaşamazsınız 🙏