Woman3535 Bebeğim hastanede 4 gün yoğun bakımda yattığı sürede elektronik süt sağma makinesiyle hep sağdım ve göğüs ucunun eti etten ayrıldı diyebilirim. Takipli olduğum hastanedeki ebem bana anne sütünü vermeden ilk bir sık o süt damlalarıyla hem göğsünü temizle hemde besle demişti. Bebeğim yoğun bakımdan çıktı evimize geldik artık dişlerimi sıka sıka yumruk yapıp elimi ağzıma getirip bağırmamak için sıktığımı biliyorum ve bu sürede hep ebenin dediğini yaptım yaklaşık bir 4-5 güne geçti hiç bir şekilde ne koruyucu ne göğüs pedi ne de krem kesinlikle kullanamadım. Bence bir deneyin belki sizde faydasını görürsünüz 🌼