Merhaba hanımlar eşim kızımızın ismini reyyan olmasını istiyor. İlk bebegimin ismini ben belirledigim için bisey diyemedim. O yüzden reyyan isminin yanına bir isimdaha arıyorum ama bir türlü bulamadm🤷♀️fikirlerinizi alabilirmiyim😘
(Bu arada ada ismini çok seviyorum en son bulamazsam ada koyacağım)