Buseozdemir canım ben yemek tüketemedim uzun bi süre 4. ayın ortalarında yavaş yavaş yemeye başladım 2 kaşık pilav, kısır, sarma baharat attırmadan yaptırıyodum onun öncesinde sürekli serum almak zorunda kaldım o süreçtede ne yiyebilirsem onu yedim bazen günde 1 muzla uyuduğum oldu bazen bi kase yoğurt, peynir ekmek, nerdeyse tüm meyveleri tiksinmeden yiyebildim ki onlarda hep geri çıktı 😁 zencefili toz halde ve sallama çay şeklinde aldım sallama çayı her sabah içiyodum tozuda yiyebildiğim içebildiğim ne varsa kattım, koku hassasiyeti azalınca yiyebildim 1 tabak yemeği, mesela hala soğanlı herhangi bişey yiyemiyorum