Bsrdgnmt 62 kg ile hamile kalmıştım. Mide bulantım vs hiç olmadı. Hamileliğimi öğrendiğimden beri düzenli yürüyüş yaptım. Kilo vermedim ama almadımda bir süre. Şuan tam 37 yim 8 kg almışım bugün tartıldım. 2 gün sonra planlı sezaryen olacağım. Allah nasip ederse 8 kilo almış olarak doğuma gireceğim. Doktorum 9-12 arası istiyordu.