kizlar 33 hafta 2 günlük hamileyim 19.haftadan beri erken doğum riskim var haftada 2 pruluton ve gunde 2 tane de progestan fitil kullanıyorum. bugün bir ümit doktora dedim kesecekmiyiz hayirhayır dedi 35 e kadar devam ediceksin. 38de aliriz bebeği diye. Ama cok fazla olmadimi bu iğneler ne kadar süre kullanılıyo ne zaman kesiliyor birde bebeğe zarar vermez mi artık son haftalarda. Ciğer geliştirici vurmadı rahim agzi suan cok iyi durumda gerek yok doğmaz bu bebek şimdi dedi.