Eyisa Kızlar sağ kasığımda bir haftadır şiddetli ağrı vardı doktor iki böbreğimdede genişleme olduğunu söyledi bol su iç ddi başına gelen var mı nasıl geçti
Sermec27 Eyisa 22 haftada bende de sol da olmuştu bol su içtim yürüyüş yaptım genişleme büyümedi cok sükür sorun yaşamadım ben 🥰
Ser_ Eyisa canım bende 24 haftalık gebeyim idrar tahlilimde lökosit pozitif çıktı. Ama geçmiyor ağrılarım doktor su iç dinlen demiş ama sol kasığım ağrıyor ve böbreğiminde ağrıdığını düşünüyorum acaba bende de mi genişleme oldu
yaseminan Eyisa bebeğinizin cinsiyeti erkek ise normalmiş erkek bebek annelerinde oluyor bu durum benim ikincim kız buna rağmen oldu doktorum kontrole aldı
Asaf19 Bende yaşamıştım ilk bebeğimde zorlu bi süreç ama atlatılıyor her türlü riskiniz yoksa bol su içip yürüyüş yapın
Eyisa Asaf19 su çok içiyorum ama previa ddiler o yüzden yürüyüş yapamıyorum yatıyorum sürekli bi haftadır baya geçti ağrı inş faydası olur suyun
Eyisa Sermec27 çok geçmiş olsun inşallah benimde geçer su çok içiyorum ama günde kaç litre içiyordunuz
Eyisa Ser_ belden kasığa doğru vuruyor canım git doktora böbrek ultrasonu çekiyorlar orda çıkıyor genişleme varsa zaten
Eyisa Sermec27 bende balık yağı içeren bişe kıllanmıştım ama haftada iki gün et balık çok yedim kalsiyum fazlalığı da böbrek genişleme sebepmiş
Ser_ Eyisa öyle valla ağrı tam olaraktaa bebeğe bir zarar vermez inşallaah bir zararı olmaz 🥺 perşembe gidicem inşallaah
Tugce9334 Kızlar ben bir günde 3 serum yedim hatta sonuncu morfinliydi düşğnün yani öyle bir ağrı. Çocuk böbregın üstüne yattığı için şişmiş ve üç gün çektim o ağrıyı. Günde 2 parol içebilirsin dedi ama etkisi olmadı bol bol hareket ve su içmeniz lazım.