Benmde ikinci sezeryan olcak büyük ihtimalle, bı haftam kaldi nasipse,, bende normal doğumdan çok çok korkuyrom, sezeryan in korkulacak bisyi yok evet 1hafta ağrı sızı normal,sonrası rahat yani , ilk gaz çıkarması zor sancılı ,onun dışında toparliyosun ,korkma okadar bence sağlıkla al kucağına inşallah ,bende amiiijn🤲🤗