Nesliihannn ya bunu almak zorunlu mu acaba ? Hiç kullanabileceğimi sanmadığım için hiç kullanmasam almasam ne olur acaba? Ocak sonunda çocuğum doğacak inşallah 🙏. Nisan sonu işe başlayacağım. Bayram falan var Mayısta onlarla birleşince mayısta gideceğim süt izni kullanacağım sadece 3 saat çocuğumdan ayrı kalacağım. Bu şartlarda almamak mantıklı mı felaket kararsızım açıkçası